První pokusy se skálou

21.03.2011 15:53

Skála aneb ostrý pokus

 Tak jsem ti vám seděl a přemýšlel jestli se do té skály pustit či nee...no, ale bez skály to na mým kolejišti nepůjde...

..no tak jsem se sám ukecal, že se do toho pustím...trošku zkoušení a trochu inspirace na různých stránkách a pak jsem se odhodlal do takového středního skalního masivu.. no a tady je výsledek té sochařiny.....

 

Dlouho pak ten masiv jen polehával v rožku než jsem sebral zbatek odvahy a pustil se do finální úpravy....

Tady je vidět již natřená  skála a to barvou  namíchanou ze sprejů, to proto že jich mám dostatek..nene nejsem grafiťák...

 

 

Zde již aplikuji toten namíchaný sajrajrt, který tak krásně zatéká do spár.... je to hrášek barvy olejové černé a stejný podíl hnědé...vše pořádně naředěné ředidlem od  firmy Koh-i-noor , ten  je na bázi terpentýnového oleje...a zas tak to nesmrdí asi jako olejovky samotné...

 

 

 

Zde již kompletně zaolejovaná skála....pak jsem to nechal řádně proschnout...cca 2dny...

 

Tady již aplikuji metodu suchého štetce...

 

 

Tady je krásně vidět rozdíl před a po...

 

Tady vlastně malovaný "kocór"...jen pro porovnání velikosti masivu

 

...co myslíte hópne nebo nehópne?...

 

V další fázi jsem to trošku zahlínil...

 

Zde již kompletně zasypáno hlínou na místech kde se bude trošku snažit vegetace vzrůstat....

 

 

trošku vylezlo jarní sluníčko a tak jsem odstranil přebytečnou hlínu a udělal pár fotek...

 

 

No a pokračování bude co nevidět...zatím jsem s výsledkem prvotiny spokojen...