První pokusy se skálou pokračování

27.03.2011 21:49

První skála díl II.

Tak jsem se pustil do dalších prací na té skalní prvotině...

Skálu je ted potřeba trochu zaneřádit sutí...ne moc jen tak zlehka...na to ovšem potřebuji trochu kamínků...bud najdu venku nebo použiju sádrový odpad z tvorby skály...ale, tam je třeba hodně probírat...tak jsem trochu probíral a pak ještě namíchal z nějakým pouličním prachem ...pochopitelně již  z oddělenou frakcí použitelnou na onu suť...

Další problém byl ten, aby barva cca odpovídala barvě skály... no nakonec jsem namíchal odstín z temperek a trochu víc naředil vodou...

Kamínky jsem dal na větší sítko...a několikrát jsem ho prolil onou  připravenou barvou...pak jsem urychlil proces schnutí, že jsem k sítku přiblížil žárovku:-)... no a zde je výsledek

jo říkate si, že toho moc není...?...ale toto množství by mě stačilo ještě na dvě skály....navíc moje skála nebude tolik erozivní a proto nepotřebuje mít pod sebou obr hromady sutě jak v kamenolomu...

Tady malý detail kamení a následně zakapaný naředěným lepidlem

 

 

Zde již mužete vidět celkový pohled na zasypanou skálu...tohle množství mi vyhovovalo...

 

 

No a pak to chtělo trochu vegetace...tak jsem si nachystal lepidlo a jemný drcený molitan...ono se totiž opravdu nedá postavit tráva na malém skalním masivu...takže proto ten molitan a můžu říct, že to nevypadá zle...

časem stejně nadělám trocha drnů a pak je tam dodatečně nasadím...

 

Tady jeden detail....

 

 

No a zde kompletní pohled....jo nic moc....

 

....ale pokud si pohrajete se světlem už je to znatelně lepší i na fotkách...

 

Takže přístě se podíváme na trochu vzrostlejší vegetaci trochu drnů nějaký ten keřík či strom...

 

27.03.2011

Tak jak jsem slíbil  mám tu pár foteček z výroby drnů...

...přemýšlel jsem jak na ně..no první pokus byl je udělat do kapek lepidla naneseném na fólii..no tento postup se neosvědčil..folie moc nevedla proud při statickém nanášení... no tak jsem zkusil kousek plechu...tuším, že to byl kryt nějakého elektronického bloku ve staré televizi...

no a nanesl jsem pár kapiček a zatravnil pak další kapičky a další druh vláken a tak celkem čtyřikrát

 

No a pak jsem jen urychlil schnutí...taková pidi pěstírna trávy...

 

 

no a po uschnutí jsem je postupně sloupával....což šlo velice snadno...a aranžoval na skalku...

 

no pro dnešek zatím vše...doufám, že se Vám líbí tak jako mě...

 

 

Podstatně více fotek naleznete na cadrik.rajce.idnes.cz/Prvni_skala/