Začátky rekonstrukce

21.03.2011 15:22

Rekonstrukce stanice

Proč rekonstrukce? No asi proto, že už jsem se na to nemohl dívat a chtěl jsem to vše udělat pořádně a na nových výhybkách a taky jsem chtěl tu dvojkolejku závést do celé stanice ...

A tak začala ona rekonstrukce kolejiště, která zahrnovala v podstatě  výměnu celého horního patra a výstavba kolejiště nového nádraží...

Bude se jednat o odbočnou stanici na dvojkolejce a ta bude celá elektrifikovaná....ano ano asi jsem zešílel...dvojkolejkitida a ještě elektrifída...no do místního léčebného ústavu to daleko nemám...

Pokusil jsem se ve wintraku načrtnout rozložení kolejiště...no trochu se podařilo ale navrhnout si ony nesymetrické a obloukové výhybky které jsem stavěl ze stavebnic EW2 a EW3 to byla fuška... no tady to máte...Tomas_C.layout (170,4 kB)

no možná fotky budou názornější... jo a nějak jsem nepočítal s možnou prezentací a tak jsem trošku při stavbě zapoměl fotit...ale nezoufejte něco v archivu mám...

Tak začnem malým leteckým pohledem na obě zhlaví...