Stavba fabriky a potažmo jejího okolí

21.03.2011 15:17

každý přemýšlí jak zaplnit prostor na kolejišti a každý to udělá po svém...já si nechal trochu poradit a postavil jsem fabriku...

je taková malá až střední a uzavíra zadní část levého zhlaví....je to v podstatě jen část továrny která trochu vystupuje do prostoru kolejiště...

Kolega Martin alias Mnitka a jeho neskutečný znalosti trhu po světě co se modelářských blbostí týče mi vnuknul jeden shop v Americe kde byly zrovna v akci segmenty Walthers Modulars ...nj ale v mojí velikosti nebyly , ale jen v N či HO velikosti. No tak jsem to riskl a šel do Nkové velikosti s tím, že to když tak využiji jinde nebo to prodám...no a výsledek mě mile překvapil...kdo by si myslel že to je Nko??

 

 

No a z čeho a jak se stavělo?

Jak už jsem zmínil Walthers Modulars a základem všeho bylo tento kousek:

na něm je již pokusná barva

 

Tady je několik stavebních vzorků...

 

No a pak lepíte a tvarujete dle fantazie a nějakých odkoukaných zákonitostí:

 

škoda že nemám tolik fotodokumentace ze stavby...zde třípatrový segment hlavní výrobní haly:

 

Zde administrativní část plus vyvýšená technologická část s kotelnou atd.:

 

Tady je už i střecha i tyto díly jsou velice tvárné a přizpůsobivé vašim pořadavkům na tvar

 

Stěny továrny bylo nutné řádně vyztužit:

 

No a pak už bylo potřeba jen vše řádně stříknout, stříkal jsem pistolí a použil barvu ze sprejů trochu namíchanou... následovala lehká patina mezi cihličkami....pak stříknutí oken dolepení oken...stříknutí střechy plus střešních ventilačních detailů no a v konečné fázi dodělání interiéru plus vnitřního osvětlení...asi jsem to trochu zjednodušil ale v podstatě na tom nic není...

trochu mi vadí ty  mezipatrové spáry mezi jednotlivými segmenty, ale vyřeším to nějakým dodatečně dodělaným kabelovým vedením na konzolách nebo v kabelových lištách...

 

Tady jsou střešní detaily bez patiny a jen položené na svých místech...

 

Tady je brutálně vidět ta spára...no, ale vše znásobil foťák...

 

 

 

 

á tady celkový pohled na ono levé zhlaví...už tam chybí jen spojka z EW3 a kolej na odstavení lokomotiv po přepřahu

 

Z tohoto pohledu se mi líbí stejně nejvíc...

 

pod stříškou je ještě pidi lampička .....v noci velmi efektní

 

a tady zadní pohled ..jojo je to trošku neuspořádané...ale snažil jsem se..no v reálu to jde a  svítí pěkně.

 

no a tady  je ředitelova kancelář vlevo a vpravo měla sedět sekretářka..., no a nakonec zůstalo jen u  podlahy a dveří, víc stejně není skrz vidět...

 

...příjezd ke komplexu...

 

...Hujere už to přivezli....