První zásilka_Modul č.1.

09.06.2011 22:01

První zásilka a první krok k modulovce...

..tak Michal měl cestu kolem a dovezl mi první zásilku...zde zatím nevybaleno.

 

No tak mi to nedalo a musel jsem mrknout na tu kvalitku...a musím říct, že se to klukům ušatým povedlo...

Tak jsem se rozhodl to sestavit...no a zas taková dřina to nebyla...teda chtělo to trochu preciznosti..a šup kostra je hotová...

 

a tady pěkně dva za sebou...kostry bez bočnic a bez normočel...

 

aktualizace dne 31.3.2011

No a jak mi dozrávala idea námětu..tak jsem jeden rovný modul rozšrouboval (ještě že jsem ho prozíravě nelepil...jako airwar)...a pak jsem ho trochu upgradeoval...

boky přišli trochu snížit a příčky trochu úpravit...aby to pak odpovídalo více mým představám....no více  na fotkách...

že by voda?....ne to ne...nejsem mirek....:-) ...jen trošku vyšší násep a.....no to až později...

pro všímavé:čela ještě nejsou přilepená..

 

Aktualizace dne 2.4.2011

Tentokrát jsem přilepil korek..ten jsem musel nahradit samovýrobou...a přilepil čela a Cu pražce...

 

 

korek jsem přilepil na oboustranku...ta přesahuje samotné šterkové lože...

slibuji si od toho oddělení šterkového lože od nosné plochy...z praxe vím, že zašterkování a následné prolití lepidlem pak zhatí veškeré snahy o utlumení...pokud se ono ztuhlé šterkové lože bude přímo dotýkat nosné rezonanční plochy je veškeré snažení o utlumení tu tam...

 

 

zde již přichycené a přilepené vyfrézované Cu pražce

 

 

Aktualizace dne 11.4.2011

Je na čase trochu aktuálních fotek. Začal jsem i s dokončením stavby druhého rovného modulu po ujasnění krajinotvorby...

 

 

přilepil jsem čela i u druhého modulu...

 

 

natřel zatím jeden modul balakrylem a čela na upozornění mirka jsem natřel syntetikou

 

 

...vytvořil dno z překližky 0,3...

 

 

 

...a jelikož je dosti nízko položené, bylo nutné upravit dno  pro snadnější protáhnutí kabelů...

...jojo nezdá se to je to šikmé...ono dno bude nakloněnná rovina směrem k severu to jde do spádu...

 

 

Aktualizace dne 13.4.2011

Tak jsem trochu pokročil se stavbou druhého modulu....

...vytvaroval jsem  bočnice...

 

Dno jsem udělal tentokrát se sololitu...zbytkové překližky došly...

 

pak jsem to trochu napustil nějakým proti plísňovým napouštědlem....a natřel černým balakrylem bočnice a pod sukní bílým...

 

 

 

No a tady máme krásný pohled na plynulý přechod teréní vlny...

 

tady bonusový obrázek spojení dvou modulů...pod kovovou podložkou je velká plastová chránící dřevo před namáháním....

 

 

 

 

 

Aktualizace dne 29.4.2011

Pomalinku jsem pokročil na modulu, který bude za chvíli vyexpedován k externímu krajinotvůrci....

již proběhla veškerá elektroinstalace a kolej je připevněna...v podstatě je tento modul již použitelný...

 

no a na druhém rovném modulu blokuje pokládku koleje a elektroinstalaci vložení onoho mostku...

...tak jsem se do něj pustil....zrobil jsem si takovou nosnou kontrukci s 2 cm extrudovaného polystyrenu (3 vrstvy)

 

 

klentbu jsem udělal s varovné destičky "zákaz kouření"...:-)

..a k tomu jsem nachystal 80 a 120 šmirgl papír ze zásob s vibrační brusky...

 

 

...tu 80 jsem takto nastříhal a nalepil a udělal klentbu...

 

 

...pak jsem začal kamenickou hoknu....

jo je to pracnější ale chtěl jsem to zkusit....tak uvidíme jaký bude výsledek...

 

 

...bylo třeba udělat i opěrné zdi náspu...no a s nepravidelnými kameny na vrchu opěrné zdi jsem si poradil takto...

 

 

 

a takto to vypadá....

 

 

s tímto jsem pracoval....nůžky dostaly zabrat...i veškeré ostří na nástrojích....

 

 

 

...a konečně hotovo....4x opěrné zdi...uf

 

 

...ted přišlo na římsy na mostku....je to vlastně obalená nařezaná reklamní deska 3mm....ano ano přesně ta

co ji Tomáš donesl do slunečnice....i opěrné zdi jsou z tohoto super matrošu....

 

..zde již přilepené na mostku...

 

 

...no a tady už konečně hotovo...

 

 

 

...zde již zkusmo zasazený do modulu....

nosná deska tratě pochopitelně musela pryč...

 

 

 

...ani se mi to nechce barvit...takové to je cihlové...jen velikost cihel neodpovídá..tak to budou kamenné bloky...

 

 

...no a pro dnešek na závěr  náhled na pomalu se tvořící násep....

 

 

 

Aktualizace dne 1.5.2011

Pokračování stvaby mostku...a řešení otázky...je tato cesta správná?

 

Tak jsem se pustil na povrchovou úpravu....surfacer a tento origo thinner není  vůči styroduru agresivní...

 

 

fakt to nesežralo....ale za to velice zvýraznilo použitý materiál....

 

 

...nějak se mi to už nechtělo dál barvit....tak jsem se pokusil  o patinaci....

prach rez tmavá od agamy...prach pigment rez od valejo...a rez v tekutém stavu do pistole....

 

 

 

...lehce stříknuto....lehce zaprášeno....stylem suchého štetce....

 

 

.... na sluníčku to zas tak zlé není....

 

 

....možná až to bude zasazené do modulu a řádně zastíněno vegetací....

možná....a jsme u problému...použít nepoužít...byla mi vytknuta klentba, která není kulatá ale parabolická a lehce zborcená... to bych i oželel...pokud by mostek nebyl středem pozornosti....ale ta struktura zdiva není při použití smirkového papíru zrovna pro mé oko optimální....upřímně řečeno čekal jsem od této technologie víc...tak teď nevím....

 

 

 

Aktualizace dne 7.5.2011

Tak jak myslíte, že dopadlo zhodnocení použít či ne?

No pokusím se udělat nový a lepší nižší tak jak jsem původně chtěl....malý polní propustek jen tak akorát vysoký pro traktor...

...no tak jsem se do toho pustil...udělal jsem si takovou kontrukci z oněch reklamních panelů...tlouštka 3mm...

120 šmirgl papír jsem použil jen na klentbu...jinak zeď jsem vytlačoval do oněch desek...

 

 

zde již nachystané dvě operné zdi...snažil jsem se maximálně, aby byla navázána kontinuita vodorovných spár a přechodu kamení...

vytlačoval jsem tímto hodinářským šroubováčkem...

 

 

...tady je vidět jestli se to povedlo navázat či ne...no myslím že aj trochu jo....

..

 

 

...no a vysoké je to akorát pro traktůrek....

 

...no a tady srovnání velikostí původního a nového mostku...

 

 

 

...jelikož je níže v náspu položený musí býti pochopitelně širší....

zatím jsem spokojeněší s výtvorem no uvidíme až to hodím do barev....

 

 

Aktulizace dne 12.5.2011

Rozhodnuto...

...ano ano padlo rozhodnotí ten nový mostek...ten tam bude....

...zde zatím stříknutý surfacerem....a jen přiložený na té zakladové destičce...

 

 

...teréní úprava umělého drážního tělesa...a navíc již zasypaná hlínou...

 

 

...než položím mostek je třeba domyslet zatravnění...pak už bych se tam aplikátorem nedostal...

 

 

...mostek dostává dosti omšelý nátěr....

 

 

 

...sluníčko zde vytáhlo tu hnědou....navíc ještě nezaschly ty olejové barvy, které vůbec skoro nejspou vidět...ještě s tím něco zrobím...

 

 

...styrodurovými odřezky zaslepeno okolí...

 

 

...a stavebním lepidlem zatmelené okolí...

 ...no a už se těším na grassování...

 

 

Aktualizace dne 16.5.2011

Konečně tráva....

..tak jak zní podnadpis...přišlo na vegetační tvorbu...tu nejtěžší a nejviditelnější část...

...ale nejdříve musíme položit kolej...tito arbajtři hlídají směrovou nivelitu...pak až jsem byl spokojen tak jsem každej cca 10 pražec zakápnul lepidlem...

 

 

...pak zašterkovat.....

 

 

...no a konečně přišla na řadu tráva...nejdříve ta suchá...pro brňáky je TO MN 002-23 a MN 002-24 v poměru 1:1

 

 

 

....ještě že mám takový pomocníky....

 

 

 

 

...tady máme celková ppohled na jižní násep...zde je apllikována MN 004-23 bez míchání

 

 

 

...no a tu máme severní stranu náspu...

 

 

...a tunák celkový letecký pohled na umělé drážní těleso...

 

 

 

Tak nějak bych si představoval přechodové travní kousky na modulech...

...jeden...

 

 

...a druhý...

 

...pak už můžou vznikat takovéto fotečky...

 no a pokračování zase příště...

 

 

tak jsem se odhodlal to trochu dotvořit a trochu zakeřit....i když jsou to jen pokusy tak se snimi podělím...

...keře jsou z větviček merlíku postříkané lepidelm Bison ve spreji a za sypané listím od nocha...

toto listí je ale pro velikost TT trochu větší tak je dobré ho pořádně přesít a cca 50 procent darovat nějakému Hánulkáři:-)...

 

...tal tady je zarostlý modlu...suché místo čeká na nějaké to políčko po žních...nebo před?...to se ještě uvidí jestli tu situaci po žních dokážu zrobit...

 

 

...pokusy o náletové křoviny..zatím jen na jednom svahu...zde krásně na sluníčku...

 

 

...tady už bez sluníčka a foťák tomu dodal korunu...

 

 

...zde ještě jeden detail....

 

 

 

...no a tu jsem udělal jednoduché přepravní bazmek...

 

...tož do prvního setkání to zatím stačí...pak si s tím ještě pohrajem...

 

 podstatně více fotek nelznete na : https://cadrik.rajce.idnes.cz/Modulovka/

 

 

Otázky a komentáře k Modulům 1 a 2 prosím zde:

Datum: 05.06.2018

Vložil: AlbertCog

Titulek: How To Prevent Prostate Problems And Diseases?

The prostate related is a vital portion of a male's reproductive :. It secretes fluids that assisted in the transportation and activation of sperm. The prostate gland is found just in front of the rectum, below the bladder and around the urethra. When there is prostate problem, it is usually very uncomfortable and inconvenient for your patient as his urinary system is directly affected.

The common prostate medical problems are prostate infection, enlarged prostate and prostate cancer.



Prostate infection, also known as prostatitis, is among the most common prostate-related symptom in men younger than 55 years of age. Infections with the prostate gland are classified into four types - acute bacterial prostatitis, chronic bacterial prostatitis, chronic abacterial prostatitis and prosttodynia.

Acute bacterial prostatitis will be the least common of all varieties of prostate infection. It is brought on by bacteria located in the large intestines or urinary tract. Patients can experience fever, chills, body aches, back pains and urination problems. This condition is treated by using antibiotics or non-steroid anti-inflammatory drugs (NSAIDs) to ease the swelling.

Chronic bacterial prostatitis is a condition connected with a particular defect inside the gland and also the persistence presence of bacteria in the urinary tract. It can be due to trauma on the urinary tract or by infections received from other regions from the body. A patient may experience testicular pain, back pains and urination problems. Although it is uncommon, it can be treated by removal in the prostate defect as well as the employment antibiotics and NSAIDs to treat the soreness.

Non-bacterial prostatitis accounts for approximately 90% of most prostatitis cases; however, researchers have not yet to ascertain what causes these conditions. Some researchers believe that chronic non-bacterial prostatitis occur as a consequence of unknown infectious agents while other think that intensive exercise and heavy lifting may cause these infections.

Maintaining a Healthy Prostate

To prevent prostate diseases, a suitable weight loss program is important. These are some in the things you can do and also hardwearing . prostate healthy.

1. Drink sufficient water. Proper hydration is essential for our health and wellbeing and it will also keep your urinary track clean.

2. Some studies claim that a number of ejaculations each week will assist you to prevent prostate type of cancer.

3. Eat beef in moderation. It has been shown that consuming more than four meals of beef per week will raise the risk of prostate diseases and cancer.

4. Maintain a suitable diet with cereals, vegetable and fruits to make sure sufficient intake of nutrients necessary for prostate health.

The most crucial measure to look at to be sure a proper prostate would be to opt for regular prostate health screening. If you are forty yrs . old and above, you should opt for prostate examination at least annually.

Přidat nový příspěvek