První pokus se skálou - skoro hotovo

13.06.2011 21:06

 Tak nějak se zatím práce na modulech zastavily...tak jsem využil čerstvé dávky zeleně  a pustil jsem do nedoděláné skály....

...zatravnil jsem pod i nad skálou...a vypadá to docela dobře...jenže tady ta fotka ta je k destrukci fotoaparátu o kamenou podlahu...

 

 

...ale pak přišlo sluníčko a tahle mě fakt dostala...

...trošku keříků tři stromy a hned to vypadá lépe...

 

...slečno vy jistě čekáte na mě...

 

...no a tady jeden celkový pohled...před usazením na své místo....

 

...zde již hrubě usazen...jo ten dům tam je jak pěst na oko, jo čeká ho těžká ostarovací kůra...ale to už nepatří k tématu..

 

 

...v podstatě mi šlo jen o to jestli na to mám...jestli zvládnu skálu a pak si trochu pohrát s přírodou, ale zjišťuji, že na skálu jsem trochu vyzrál i když není toliko zvětralá a je jak opuštěnej lom..ale cesta ke kýženému výsleku je myslím ta správná...

...no nějaký ten skalní masiv mě ještě na kolejišti čeká..i když to budou jen poloviční skalky,.. jsem sám zvědav zda.li se mi podaří navázat na druh barvu atd...

...sám se těším jak zde odprezentuji skalky kolem příhradového mostu a most samotný...

Tak to je zatím vše....jo a opět spousty fotek jsou na rajčeti:

počínaje...cadrik.rajce.idnes.cz/Prvni_skala/#IMG_5068.jpg