PIelstick - osvětlení

03.01.2012 19:28

 

Osvětlení u stavebnice Pielstick

Než se pustím do stříkání surfem a barvama..tak jsem chtěl mít vyřešené osvětlení...protože vím že dodatečné hrubé násilí povrchové úpravě nesvědčí...

Takže jsem se dal na cestu bádání a shánění vhodných světlovodičů...a nakonec pomohla až návštěva Mirka kde se mi dostal do ruky optokablík...po odstranění bužírky obnažený světlovod akorát zapadl do pozičních světel...

Ale co s těmi pidi červenými světly? Vydal jsem se na obhlídku rybářských potřeb...ale potřebný vlasec o průměru cca 0,6 mm v kvalitě, která je schopná přenášet světlo, jsem nenašel....a to byl prodavač velice ochotný. Tak jsem pustil do pokusu zbrousit ty světlovody co mám...A vida ono to šlo..

 

naohýbání taky kupodivu šlo po mírném prohřátí...ale opravdu mírném nejlépe v teplé vodě nebo velice krátkém prohřátí nad plamenem...

 


 

ještě malý test zda po tom naohýbání to vůbec povede světlo...

 

 

 

no a pak stačí vytvořit tento spletenec....

 

 

 

...a vyzkoušet proti světlu jestli to svítí i opačně...

 

Teď jde o to trefit na plošňáček ledky tak aby svítili jen do světlovodů...

Něco v hlavě mám tak jdu opět testovat a uvidíme...

 

Aktualizace dne 3.1.2012

 

Původní plán osadit plošňák ledkama a kastli nasadit tak aby ledky svítily do takových chlívečků jsem nakonec zavrhl...měl jsem strach, že to neudělám přesně a někde to bude nelícovat a prosvítat...

Vrhnul jsem se tedy do instalace světelných vodičů, na jejímž konci bude v bužírce zatavená ledka a z bužírky polezou jen vodiče...

 

Takhle to vypadá...

 

Takhle je to smotané v kastli....

 

A takhle to excelentně svítí... poziční plus dálkové...

 

 

Poziční

 

A koncové osvětlení...

 

A samostatný dálkový reflektor...svítí a krásně oslňuje...

 

Teď mě čeká to vše dát do pidi konektoru  a na plošňáček umístit vhodně samičku...

Jak říkám...mám to už v hlavě... jen to zas provést...

 

 

 

Diskusní téma: PIelstick - osvětlení

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek